NOTIS: Artikel di blog ini tidak berkaitan sama ada dgn yg hidup / mati. Sekiranya ada persamaan, ianya mungkin kuasa dan kehendak Allah swt. Oleh itu, andai terkurang, ianya kerana diri saya seorang insan biasa, dan kalaupun ada kelebihan, ianya anugerah dari Sang Pencipta. Anda bebas untuk menegur saya andai ada kesilapan. Untuk mengambil artikel di blog ini, seperti biasa, kredit / link kan pada blog ini. P/S: Kredit utk owner gambar awek yg menjadi my side banner. Harap maklum.

Thursday, May 13, 2010

Tentang Saya

Assalamualaikum wbt dan selamat sejahtera,

Pertama sekali, ahlan wa sahlan kepada anda semua. Terima kasih sebab sempat menjenguk di blog saya yang tak seberapa ini, terutama pada bahagian siapa saya. Namun, janganlah berkecil hati sekiranya isi blog ini tidaklah secantik design layout atau template blog ini. Ini kerana blog ini sekadar coretan saya tatkala ilham menjengah. Ia mungkin sarat dengan emosi (p/s: andai anda lupa, saya adalah wanita, dan blog ini juga bernama 'wanita'), sebarang ilmu pengetahuan, info2 semasa ataupun apa-apa sahaja, selagi mendatangkan faedah kepada para pembaca. InsyaAllah.

Blog ini bukan bertujuan komersil. Jauh sekali untuk populariti. Pun begitu, sekiranya ada isi kandungan di blog ini yang berkenan di hati dan ingin disiarkan di blog anda, saya amat-amat mengalukan perkongsian ilmu tersebut. Namun, saya juga berharap sekiranya mana-mana kandungan blog ini di'petik' di blog anda, seiringkanlah dengan link kepada blog ini sebagai kredit. Itu sahaja! :)

Begitu juga saya, sekiranya ada mana-mana kandungan blog ini dipetik di mana-mana, akan saya nyatakan atau memberi link kepada tuan empunya asal. Ini sebagai tanda terima kasih saya kepada mereka-mereka yang sudi berkongsi ilmu pengetahuan.

Last and foremost, sekali lagi, selamat datang ke blog saya.

P/S: Oh ya, sedikit tentang peribadi saya - saya sudah berkahwin. Berusia lewat 20an. Dan sekarang menetap di utara tanahair.

Truthfully,

 

Mahu link anda di sini? Sila KLIK DI SINI!

----------------- A -----------------
ANWC Avenue
All Information Avenue

----------------- K -----------------
Kala Prahara Menerjah
Keajaiban Al-Quran
Kelab Setiausaha DBKL
Keluarga Sakinah (FB)

----------------- N -----------------
Not Necessarily Ur Cuppa

----------------- R -----------------
Rintihan Hati Tak Terucap

----------------- T -----------------
tENtaNg aKu [^_^]v

In Progress
In Progress
In Progress

Blog Archive